Znaleziono 158 wyników

autor: Maximus
ndz 30 maja, 2010
Forum: Kącik wynalazców i konstruktorów
Temat: Wiercenie otworów w szkle.
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 6478

Re: Wiercenie otworów w szkle.

Ja wiercę wiertłem widiowym nalewając podczas wiercenia terpentynę ; )
autor: Maximus
wt 25 maja, 2010
Forum: Mrowisko poza domem
Temat: Mrówki w ogrodzie - pochwal się co masz na swojej działce.
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 15537

Re: Mrówki w ogrodzie - pochwal się co masz na swojej działce.

Wysokość uzależniona od wysokości trawy..wysoka trawa to i wysoki kopiec ;p
autor: Maximus
sob 15 maja, 2010
Forum: Rójka czyli czas łowów
Temat: Rójka 2010
Odpowiedzi: 347
Odsłony: 56927

Re: Rójka 2010

C.fallax czy tylko tak mi się wydaje ; O
Gratuluje i zazdroszczę :p
autor: Maximus
wt 11 maja, 2010
Forum: Rójka czyli czas łowów
Temat: Rójka 2010
Odpowiedzi: 347
Odsłony: 56927

Re: Rójka 2010

Flavus to na pewno nie jest :P a tak na pierwszy rzut oka to umbratus ; )
A na pomorzu spokój .... zaglądałem u kartonówki i rudnic i kompletny spokój poza furażerką oczywiście :D .
autor: Maximus
pt 21 sie, 2009
Forum: Przedstawmy się
Temat: Nasze fotki...
Odpowiedzi: 181
Odsłony: 35755

Re: Nasze fotki...

Ja na gronie się zarejestrowałem bo kumpel namówił i mam 1 znajomego tego właśnie kumpla xD
autor: Maximus
śr 19 sie, 2009
Forum: Przedstawmy się
Temat: Nasze fotki...
Odpowiedzi: 181
Odsłony: 35755

Re: Nasze fotki...

Harnaś to nieźle pocisnołeś...xD
Ja tam nic lepszy... polowe zdjęć to militarne itp dziwne rzeczy xD
autor: Maximus
śr 05 sie, 2009
Forum: Przedstawmy się
Temat: Nasze fotki...
Odpowiedzi: 181
Odsłony: 35755

Re: Nasze fotki...

O to widzę niedługo masz imprezke..... ja 18 dopiero\już w listopadzie mam ; O
Haha zróbmy na NK konto fikcyjne i zrzeszmy mrówkofanów xD
autor: Maximus
wt 28 lip, 2009
Forum: Na każdy temat
Temat: Literatura fantastyczno naukowa
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 6015

Re: Literatura fantastyczno naukowa

A ja ostatnio dorwałem książki Sapkowskiego ... Sagę o wiedźminie oraz trylogie husycka i muszę przyznać ze dobry kawałek literatury. Zwłaszcza język w trylogii husyckiej przypadł mi do gustu ( występująca łacina itp ) ... a i początek tej trylogii zaczyna się od sceny... łózkowej xD Co mnie zaskocz...
autor: Maximus
czw 16 lip, 2009
Forum: Mrówki krajowe
Temat: Queen L umbratus
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 4164

Re: Queen L umbratus

IMHO Najlepiej dać do świeżo wyklutych robotnic i dodać przy okazji parę kokonów....
autor: Maximus
czw 16 lip, 2009
Forum: Rójka czyli czas łowów
Temat: Rójka 2009
Odpowiedzi: 330
Odsłony: 60398

Re: Rójka 2009

Paypul pisze:U mnie wczoraj znowu rójka L.niger, jadę do babci na rowerze 2 km. i po drodze 16 zapłodnionych młodych królowych :o

tyle to ja wczoraj miałem na 3m* podwórka xD jeszcze niektóre sztuki nie wiedza gdzie się zakopać i ciągle się szwendają ...
autor: Maximus
śr 15 lip, 2009
Forum: Rójka czyli czas łowów
Temat: Rójka Lasius flavus (zdjęcia)
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 4918

Re: Rójka Lasius flavus (zdjęcia)

IMHO Umbratus....
autor: Maximus
śr 17 cze, 2009
Forum: Mrówki krajowe
Temat: Formi ziemne
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1548

Re: Formi ziemne

Według mnie L.flavus one praktycznie cały czas siedzą w ziemi poza tym są żółte to bd je lepiej w ziemii widać od czarnych hurtnic i szarych formic.
autor: Maximus
pn 15 cze, 2009
Forum: Media
Temat: Kara za zabicie mrówki!
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 910

Re: Kara za zabicie mrówki!

Ciekawe czy pod ich pojęciem "duża mrówka" ukrywa się nasze "królowa" (na zdjęciu jest widoczna )
autor: Maximus
pn 15 cze, 2009
Forum: Rójka czyli czas łowów
Temat: Rójka 2009
Odpowiedzi: 330
Odsłony: 60398

Re: Rójka 2009

U mnie darniowiec już ma formy gotowe do odlotu ale L.niger to jeszcze w kokonach siedzą ...
autor: Maximus
pt 12 cze, 2009
Forum: Przedstawmy się
Temat: Witam was
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 917

Re: Witam was

Witam
Początkujący i od razu kartonówka nono xD
powodzenia :)
autor: Maximus
pt 12 cze, 2009
Forum: Pierwsze kroki
Temat: To nie ma sensu
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 2567

Re: To nie ma sensu

mącznika młynarka moje Campo wynoszą na śmietnik, a poczwarki nie. prosty rachunek, nie? co im będę żałował, póki jest co chcą? Dlatego napisałem ze dla urozmaicenia rozumiem takie działanie... To nie koniecznie jest tania inwestycja:D tym bardziej, że póki co poczwarki można na łące znaleźć. Ja bo...
autor: Maximus
pt 12 cze, 2009
Forum: Pierwsze kroki
Temat: To nie ma sensu
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 2567

Re: To nie ma sensu

Ludzie biedronki i poczwarki królewskie dajecie... :o Jak się ma małą kolonie lub chce się urozmaicić to kumam najlepiej znaleźć coś pewnego ale w pozostałych przypadkach według mnie lepiej kupić Mącznika młynarka :wink:
autor: Maximus
pt 12 cze, 2009
Forum: Relacje z wycieczek
Temat: Filmik
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2409

Filmik

Przechadzając się ostatnio po leśnej drodze spostrzegłem rudnice zabierające się za padalca.
Nagrałem filmik i zrobiłem parę zdjęć, jakość niestety beznadziejna ponieważ robiłem telefonem 2 Mp : O
LINK
autor: Maximus
wt 02 cze, 2009
Forum: Media
Temat: miniArtykuł: nekroforeza
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 5433

Re: miniArtykuł: nekroforeza

Nie kończy nie kończy....chociaż jak na razie w europie o dziwo radzimy sobie najlepiej : O
autor: Maximus
wt 02 cze, 2009
Forum: Kącik wynalazców i konstruktorów
Temat: Stojak na probówki
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 5774

Re: Stojak na probówki

No proste mocne i dobre :) tylko gorzej będzie podglądać lokatorów w dolnych probówkach tak mi się wydaje ... :p
autor: Maximus
pt 29 maja, 2009
Forum: Na każdy temat
Temat: Pen Spinning - krecenie dlugopisem :D
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2629

Re: Pen Spinning - krecenie dlugopisem :D

No widzę ze wprawiony jesteś ja kiedyś na lekcjach fizyki i polskiego w gimnazjum jeszcze kręciłem takie proste... potem mój kumpel z klasy zaczął ale tak na poważnie jeśli można tak to nazwać ... I w liceum na jakimś spotkaniu z panią psycholog z około 15 osób naraz trzymało długopisy i starało się...
autor: Maximus
ndz 24 maja, 2009
Forum: Makrofotografia
Temat: cmentarz
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 3635

Re: cmentarz

Zdjęcia miód cud wanilia ....
Jest ktoś wstanie powiedzieć co to może być dokładniej za gatunek ten leptothorax\temnothorax który jest na tych 2 zdjęciach... ?
xXLukasXx Z tego co czytałem to niby C. ligniperdus z C. herculeanus są wstanie się krzyżować ale nie pamiętam jakie wychodziły efekty...
autor: Maximus
ndz 24 maja, 2009
Forum: Rójka czyli czas łowów
Temat: Rójka 2009
Odpowiedzi: 330
Odsłony: 60398

Re: Rójka 2009

L.brunneus w czerwcu pora dnia nie wiem...zdaje mi się ze popołudniu.
Wejherowo formy płciowe Lasius fuliginosus zgłaszają gotowość do odlotu....
autor: Maximus
śr 13 maja, 2009
Forum: Przedstawmy się
Temat: Witam wszystkich ;)
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 2504

Re: Witam wszystkich ;)

Welcome to the jungle xD
autor: Maximus
wt 12 maja, 2009
Forum: Pierwsze kroki
Temat: Witam...
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1595

Re: Witam...

bdhunter jak chcesz to mogę dać ci za free królowa l.niger (jezeli bd w Wejherowie ) ...A imho na początek najlepsze właśnie niger albo jakaś serviformice. Akumas ja ostatnio niedaleko szpitala przy kopcu rufy dorwałem niestety martwa już :| królową jakiejś rudnicy...(właśnie jakbyś złapał kilka rud...