Początkujący-pytania

To jest forum o mrówkach występujących w Polsce

Moderatorzy: slodkie_ciacho, Moderatorzy

Center
Posty: 1
Rejestracja: wt 02 maja, 2006

wt 02 maja, 2006

Witam, jestem tu nowy i nie bardzo wszystko rozumiem. Chciałbym założyć hodowle taką mała narazie, niewiem jak się nzaywa ten gatunek, są to małe czarne mrówki, są bardzo pospolite, u mnie jest tego pełno, chciałbym złapać królową i kilka robotnic wraz z jajami i tutaj jest moje pytanie, jeśli już wszystko umieszcze w formicarium i mrówki się zadomowią to czy będe mógł im podrzucać jaja z innych gniazd tego samego gatunku, tak aby kolonia szybciej się rozwijała? Czy mrówki zaakceptują te jaja i nie zjedza ich? Tak samo z robotnicami, czy mrówki tego samego gatunku jednak z innej koloni ni pozabijają się jeśli dożuce ich pare?

Pozdrawiam i prosze o wyrozumiałość bo jestem początkujący w tych sprawach :(
Awatar użytkownika
Johnbol
Posty: 138
Rejestracja: śr 19 paź, 2005
Lokalizacja: Warszawa

wt 02 maja, 2006

Witam!