Witam wszystkich :)

Poznajmy się bliżej. ;-)

Moderatorzy: slodkie_ciacho, Moderatorzy

Awatar użytkownika
asikonik
Posty: 18
Rejestracja: pt 06 lip, 2012
Lokalizacja: Polski Paryż ;)

wt 10 lip, 2012

Nazywam się Asia na co dzień jestem zwykła studentka, w wolnym czasie zajmująca się jazdą konną czasem rysowaniem. Moja przygoda z mrówkami właściwie dopiero się zaczyna :) Swój początek miała dość dziwny :D
Kilka dni temu postanowiłam przesadzić kwiatka do większej doniczki podczas tego zabiegu z korzeni zaczęły wypadać mrówki (bardzo małe czarne chyba takie najzwyklejsze, nie mam niestety pojęcia jaka to rasa :( ) Nagle wypadła wielka tłusta mrówka- królowa :D no i mając królową postanowiłam zrobić coś by bezpiecznie zostały w domu który same sobie wybrały :) (kwiatek w zeszłym roku stał na ogrodzie i wtedy moja królowa musiała sobie wybrać to miejsce).

Właśnie jestem na etapie robienia formikarium typu T, chce zrobić część gniazdową z piasku i gliny :)

Już dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy na temat życia mrówek tylko czy podołam zadaniu jakim jest opieka nad nimi ? Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczna :)
Moje pierwsze pytanie :naglowie: czym mogę karmić moje małe czarne perełki? Dałam im miód i wodę z cukrem czy to wystarczy? (Mają już kilka jajeczek)

Pozdrawiam !!
Zygi
Posty: 86
Rejestracja: śr 23 lis, 2011

wt 10 lip, 2012

Milo widziec dziewczyne na forum. Nie za czesto je tutaj miewamy :wink:
Co do twojego pytania to jednak nie za wiele wyczytalas :D Musisz podawac miód oraz pokrojone owady. To jest podstawowa dieta mrówek. Owady dla krolowej oraz larw, a miód dla robotnic.
Awatar użytkownika
asikonik
Posty: 18
Rejestracja: pt 06 lip, 2012
Lokalizacja: Polski Paryż ;)

wt 10 lip, 2012

O coś też o tym czytałam :)
Dziękuję i miło mi poznać :)
Awatar użytkownika
Schiffer
Posty: 170
Rejestracja: sob 24 kwie, 2010
Lokalizacja: Włocławek

śr 11 lip, 2012

Cześć, miło poznać :)