Witam,

Poznajmy się bliżej. ;-)

Moderatorzy: slodkie_ciacho, Moderatorzy

Titotom
Posty: 6
Rejestracja: śr 27 sty, 2016
Lokalizacja: Toruń

wt 09 lut, 2016

Cześć jestem z Torunia:).
Awatar użytkownika
srebrny
Posty: 1191
Rejestracja: śr 16 lip, 2014
Kontakt:

śr 10 lut, 2016

Titotom pisze:Cześć jestem z Torunia:).
Cześć, ja obecnie mieszkam we Wrocławiu, czym się zajmujesz? Ile masz lat. Opisz może swoje doświadczenie z mrówkami.
Titotom
Posty: 6
Rejestracja: śr 27 sty, 2016
Lokalizacja: Toruń

śr 10 lut, 2016

Mam 34 lata obecnie już ponad 7 lat pracuję jako specjalista od prawidłowego i zdrowego snu:) , mrówkami interesuję się jakieś 5 lat. Oprócz Lasiusów nie mam doświadczenia w hodowli ale za to grzebie w moim warsztacie i czasem zbuduję jakieś formi. Dwa lata temu projektowałem formikaria akrylowe w Corelu kilka nawet sprzedałem teraz bardziej interesują mnie formikaria w dużych akwariach, lubie tyworzyć z gipsu różne formy:).
Titotom
Posty: 6
Rejestracja: śr 27 sty, 2016
Lokalizacja: Toruń

śr 10 lut, 2016

Zastanawiam się kiedy w końcu będę mógł wysyłać wiadomości do innych forumowiczów i dlaczego jest to uzależnione od ilości tworzonych tematów, postów itp. Jeżeli ktoś kto się rejestruje chce się skontaktować tylko z osobą ze swojego regionu zamieszkania i nie może przez te utrudnienia to jest to dziwne. Raczej byłem zdania że takie forum ma jednoczyć hodowców, ułatwiać kontakt tym bardziej że w moim mieście nie poznałem nikogo kto miałby podobne zainteresowania.
Awatar użytkownika
srebrny
Posty: 1191
Rejestracja: śr 16 lip, 2014
Kontakt:

czw 11 lut, 2016