Pytanko i prośba o pomoc !?!

Miejsce dla początkujących. Masz podstawowe pytania? - śmiało je zadawaj, każdy kiedyś zaczynał :)

Moderatorzy: slodkie_ciacho, Moderatorzy, mod

ManieXStrong
Posty: 10
Rejestracja: ndz 20 lip, 2008

ndz 20 lip, 2008

Witajcie
jestem początkującym hodowca mrówek,
w tym tygodniu lub w następnym będę mieć królową LASIUS NIGER z jajkami.

I będę jej i potomstwu budował terrarium*,
lecz potrzebuje danych,
dokładnie jaka przestrzeń polecacie po miedzy szybami na przestrzeń do budowy gniazda,
tak aby mrówki czuły sie dobrze,
ze by sie mieściły (z królową),
żebym ja widział każdy tunel (do obserwacji).
jeśli możecie to dajcie mi cynk, wielkie dzięki w razie czego.

POZDRAWIAM :D :?: :!:
Hodowca zwierząt Terra, Ptaszniki(100 pająków), Skorpiony(7Skorpionów), Węże*, Agamy*, Modliszki*, Mrówki(jedna królowa z jajami),
ManieXStrong
Posty: 10
Rejestracja: ndz 20 lip, 2008

ndz 20 lip, 2008

co polecacie jako podłoże do budowy gniazda ... ??? czy ziemi czy jakąś mieszanek ziemi z włóknem kokosowym i coś jeszcze itp. :?: :?: :?:
Hodowca zwierząt Terra, Ptaszniki(100 pająków), Skorpiony(7Skorpionów), Węże*, Agamy*, Modliszki*, Mrówki(jedna królowa z jajami),
Szymon
Posty: 102
Rejestracja: wt 15 lip, 2008
Lokalizacja: Grzawa

ndz 20 lip, 2008

Sam,nie jestem bardziej zaawansowany od ciebie,ale poczytałm już troszke i :
http://gn.opole.pl/mrowki/index.php?title=Korek <==Grubość
http://gn.opole.pl/mrowki/index.php?tit ... %C4%85cych <==ciekawe informacje na temat formi,materiałów i ogólnie o hodowli.
I jeszcze jedno,dużo rzeczy zależy od tego,jaki typ formikarium wybrałeś...;]
Pozdro :)
t0wnedt
Posty: 112
Rejestracja: ndz 06 lip, 2008
Lokalizacja: Radom

ndz 20 lip, 2008

Witaj,

Po pierwsze powiedz jakiego typu formicarium budujesz bo nie za bardzo cie rozumiem.
Po drugie z czego chcesz zrobić gniazdo ? z ziemi ? a może lepiej użyć korka? będziesz na 90 % widział każdą część gniazda.