Witam...

Miejsce dla początkujących. Masz podstawowe pytania? - śmiało je zadawaj, każdy kiedyś zaczynał :)

Moderatorzy: slodkie_ciacho, Moderatorzy, mod

bdhunter
Posty: 4
Rejestracja: pn 11 maja, 2009
Lokalizacja: GDYNIA

pn 11 maja, 2009

Na początku witam wszystkich forumowiczów. Jestem początkujący w temacie hodowli mrówek ale od zawsze mnie to interesowało. Przez cała bezsenna noc czytałem forum i im więcej czytałem tym mniej wiem jakie mrówki zakupić bo ilu forumowiczów tyle opinii :-) i przede wszystkim czy gdzieś w Trójmieście da się je bezproblemowo dostać:-) A wiec jeśli któryś z kolegów bardziej doświadczonych w tym temacie mógł by mi pomóc poświęcając trochę czasu na rozmowę gg będę wdzięczny. nr. gg 6982430

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
red20
Posty: 360
Rejestracja: pn 09 lut, 2009

pn 11 maja, 2009

jesli chcesz kupic juz odrosnieta kolonie to najlepiej na forumowy targowisku a jesli chcesz zaczynac od poczatku tak jak pewnie wiekszosc na forum to zachecam do przeczytania nie tylko forum ale takze portalu i dzialu FAQ i reszty naszej bazy wiedzy :wink:
sodek
Posty: 706
Rejestracja: czw 21 sie, 2008
Lokalizacja: Europe

pn 11 maja, 2009

Jak to jakie mrówki :) ? Wszystkie ! :D No, żartowałem ale jest wiele gatunków które nadają się dla początkujących.

Wszędzie można dostać mrówki ale trzeba poczekać aż nastąpi magiczne zjawisko zwane rójką :-)

pozdro ! :)
[img]http://img132.imageshack.us/img132/1904/177b.gif[/img]
bdhunter
Posty: 4
Rejestracja: pn 11 maja, 2009
Lokalizacja: GDYNIA

pn 11 maja, 2009

Oki źle się wyraziłem :-) Oczywiście że czytałem nie tylko forum ale wszystko po kolei. Właśnie chciał bym jakiś większy gatunek niż np. Lasius Niger większa kolonię od początku no i najlepiej nie drogo:-) Aaaa i wiadomo że dla początkującego nie mogą być trudne w hodowli to chyba wszystkie "wymagania" :-)
Szymon
Posty: 102
Rejestracja: wt 15 lip, 2008
Lokalizacja: Grzawa

pn 11 maja, 2009

Spróbuj z jakimiś Formicami - fusca albo cinerea