Jakie kupic formikarium ?

Miejsce dla początkujących. Masz podstawowe pytania? - śmiało je zadawaj, każdy kiedyś zaczynał :)

Moderatorzy: slodkie_ciacho, Moderatorzy, mod

szeli25
Posty: 2
Rejestracja: wt 28 lip, 2009
Lokalizacja: Wrocław

wt 28 lip, 2009

Witam. Jestem nowy i kompletnie zielony. Ponieważ chcę dla mrówek jak najlepiej, więc stwierdziłem, że nie będę sam robił formikarium, i postanowiłem kupic. Tylko nie znam się na tym i nie wiem które będzie najlepsze. Szukałem na tej stronie : http://www.mrowkoyad.pl/index.php?cPath=21 . Bardzo proszę o pomoc. Albo o podanie jakiejś innej strony. Z góry Dziękuję.
Awatar użytkownika
Jeremi
Posty: 1014
Rejestracja: pt 12 sty, 2007
Kontakt:

wt 28 lip, 2009

Każde z nich jest dobre. Zależy od gatunku mrówek.
szeli25
Posty: 2
Rejestracja: wt 28 lip, 2009
Lokalizacja: Wrocław

wt 28 lip, 2009

Chcę hodowac Lasius niger.
Awatar użytkownika
pawelllQwE
Posty: 2572
Rejestracja: pn 01 wrz, 2008
Kontakt:

wt 28 lip, 2009

Każde się nada :wink:
Grid
Posty: 20
Rejestracja: sob 25 lip, 2009
Lokalizacja: Łódź

wt 28 lip, 2009

Lasius Niger to najbardziej tolerancyjny i niewymagający gatunek jaki można sobie wymarzyć w Polsce, dlatego w zasadzie każde formikarium będzie dobre tak jak piszą wszyscy wyżej. Różnią się głównie ilością zajmowanego miejsca i łatwością uzupełniania wody. Walory prezentacyjne wszędzie wysokie, a L. Niger będzie zadowolony w każdym przypadku.
Od 01.05.2009 - Messor Barbarus
Od 25.07.2009 - Lasius Niger x2
Od 31.07.2009 - Lasius Umbratus x2
Awatar użytkownika
Formik
Posty: 1577
Rejestracja: ndz 26 lip, 2009
Lokalizacja: Łódź

wt 28 lip, 2009

Grid pisze:Lasius Niger to najbardziej tolerancyjny i niewymagający gatunek jaki można sobie wymarzyć w Polsce
Chyba, że pod względem jedzenia ;p

Czy są jakieś mrówki, które np. nie chcą mieszkać w L-kach?
Awatar użytkownika
Posty: 655
Rejestracja: pn 24 lis, 2008
Lokalizacja: Dobrogoszcz

wt 28 lip, 2009

szeli25 pisze:Witam. Jestem nowy i kompletnie zielony.